Првата телевизиска реклама на Apple новиот iPhone 5 има наслов “Thumb” и го претставува новиот поголем дисплеј во однос на просечната големина на дланка.
Според рекламата промената на големината на дисплејот е „едноставна логика“. Рекламата се појавила на американските телевизии во САД овој петок. На Apple не им е потребна рекламата бидејќи лансирањето на iPhone 5 само по себе создаде медиумско експонирање.
{youtube}A1Rc4MDmr8o{/youtube}
Samsung го прослави лансирањето на iPhone 5 со контра-реклама во кои ги исмева фановите на Apple кои чекаат во редици за мали телефони со мали екрани. Компанијата дури и го купи името “iPhone 5” на YouTube за секое пребарување на новиот гаџет да води кон резултат за Samsung Galaxy S III.
Еве ги и преостанатите реклами за iPhone 5:
Cheese
{youtube}Xtm4ySJQPOc{/youtube}
Physics
{youtube}V4IRsCjMqdI{/youtube}
Ears
{youtube}9-FmipwLsHc{/youtube}