„Сиромашни“ реклами

intro_siromasni_reklamiСите сме свесни за моќта на големите компании и парите кои што тие ги трошат за рекламирање на нивните производи во богатите и развиени земји. Но што е со оние земји кои имаат голем потенцијал, а мала куповна моќ?

Сите сме свесни за моќта на големите компании и парите кои што тие ги трошат за рекламирање на нивните производи во богатите и развиени земји. Но што е со оние земји кои имаат голем потенцијал, а мала куповна моќ?

Тогаш компаниите мора да бидат многу реални.

Во продолжение следуваат неколку реклами на познати светски фирми направени според, по се изгелда, макотрпни истражувања за земјите во кои што ги нудат своите производи. 

e

 

siromasni_ads_2

   

sir_ads

 

sir_ads1

 

sir_ads3

part-005
- Реклама -