Новите технологии за бојадисување на автомобилите ја заштедуваат и батерија

Откако материјалите за ладење станаа широко распространети во градежната индустрија, на ред дојде автомобилската индустрија. Поладните автомобили можат да ја намалат употребата на клима уред и оптоварувањето на моторите на електричните возила и батериите во топлите денови.

По една година тестирање, Nissan претстави иновативна автомобилска боја која има за цел да одржува пониска температура во возилото. Новата боја е развиена во партнерство со Radi-Cool, специјалист за производи за радијативно ладење.

Како што наведуваат, оваа автомобилска боја вклучува метаматеријали, синтетички композитни материјали со структури кои поседуваат својства кои вообичаено не се наоѓаат во природата.

Тестирањето на оваа боја беше спроведено на аеродром во Токио, што е совршено опкружување за да се спроведе евалуација на перформансите на бојата во услови на реални високи температури. Nissan Cool Paint е нанесена на сервисно возило Nissan NV100 управувано од Аеродромски услуги на All Nippon Airways (ANA).

Резултатот од тестот покажа намалување на температурата на надворешната површина до 12 степени Целзиусови и внатрешната температура до пет степени Целзиусови во споредба со возило со традиционална автомобилска боја. Ова се претвора во подобрена ефикасност бидејќи поладна кабина на автомобилот помага да се намали оптоварувањето на моторот или во случај на електрично возило, да се намали акумулаторот.

Прочитајте и:  Иднина на автомобилската гигантска електрификација

Сусуму Миура, од истражувачкиот центар на Нисан, кој учествуваше во создавањето на материјалот за намалување на бучавата, исто така се посвети на тоа да ги направи автомобилите поладни и поефикасни.

„Мојот сон е да создадам поладни возила без да трошам енергија. Ова е особено важно во ерата на електричните возила, каде оптоварувањето од работењето на клима уредот во лето може значително да влијае на состојбата на полнење на батеријата“, рече Миура.

Оваа обвивка е шест пати подебела од стандардната автомобилска боја, или поточно околу 120 микрони, што сепак е голем предизвик за комерцијализација. Додека трае тестирањето и развојот, Nissan се надева дека еден ден оваа боја ќе биде понудена за специјални нарачки и во различни бои.

Фото: pexels
Извор: energetski portal

- Реклама -