iPod герила рекламирање

ipodprevШто е герила маркетинг?

Концептот за герила маркетинг беше креиран од Џеј Конрад Левинсон.
Тоа стана фраза која го означи нетрадиционалниот, ефтин, високо
ефективен маркетиншки труд.

Што е герила маркетинг?

Концептот за герила маркетинг беше креиран од Џеј Конрад Левинсон. Тоа стана фраза која го означи нетрадиционалниот, ефтин, високо ефективен маркетиншки труд.

Герила маркетингот може да биде поразличен од обичниот колку што е герилската борба различна од традиционалната. Наместо да се расфрлаат со пари, маркетиншките герили нишанат на изворите и таргетните групи со максимален импакт.

 

ipod1

 
ipod2

 
ipod3

 

- Реклама -