Ford и Schaeffler ја претставија Fiesta врз основа на е-погон

Компанијата за моторни возила Ford и Schaeffler денес го претставуваат возилото Fiesta -врз основа на е-погон, подвижно возило за истражување кое може да доведе до подобрување на градска мобилност и паркирање со создавање на можни помали, но по подвижни возила.

Со напојување од два независни електрични мотори во секое од задните тркала, технологијата со е-погон нуди простор под хаубата во кој во конвенционалните возила се наоѓа моторот и преносот, а во електричните возила е централниот мотор.
Оваа технологија може во иднина да помогне во развојот на возила за четири лица, а во кои денес има просторот само за две лица. Истовремено, дизајнот на системот за управување со е-погон може да овозможи возилата да се движат странично на паркинг простори- потенцијален пробив, бидејќи градовите стануваат се понаселени и пренаселени.

f

„Ова е исклучителен проект за да се работи со Schaeffler, бидејќи тој потенцијално отвора нови опции за развој на Возила со Нула Емисија со многу ефикасно паување и исклучително маневрирање“, рекол Pim van der Jagt, Ford’-овиот директор за Истражување & Напреднато Инжењерство во Европа. „ Во очекување, имаме можност да ги опфатиме способностите на возилото и на кој начин може да се надминат некои од предизвиците кои се претставени со примена на технологијата.”

Со мотори кои се во тркалата , компонентите кои се потребни за возење, забавување и технологиите за помош на возачот се инсталирани во интегриран погон на осовина на тркалото- вклучувајќи и електричен мотор, системи за кочење и ладење.

“Овој високо интегриран погон на осовината на тркалото овозможува да се преиспита градското возило без ограничувања; и може да биде клучен фактор во новите концепти за возилото и автомобилските платфори во иднина“, изјавил Peter Gutzmer, главен технички директор, Schaeffler.

Ford се вклучиле во проектот предводен од Schaeffler, водечки производител и добавувач на аутомотивни компоненти, кој се наоѓа во Германија, за да го истражат потенцијалот за идните возила кои можат да понудат и нула емисии и повеќе простор за карактеристиките како што се зоните на дополнителна заштита.

Ford-EWD_18

Електричните мотори во тркалата многу индустриски стручни лица ги гледаат како потенцијален, важен, иден овозможувач на технологијата за градските возила, бидејќи светот станува се понаселен и урбанизиран. Се предвидува дека до 2050 бројот на лицата кои живеат во градовите глобално би се зголемил од 3,4 милијарди на 6,4 милијарди*; а бројот на возилата ширум светот ќе се зголемат четирипати.

“Се соочуваме со предизвици на кои треба да се обратиме со тек на времето, размислување и инвестиција,” изјавил Sheryl Connelly, Ford-ов менаџер за глобални трендови и иднина. “Уште на почетокот да се види на кој начин може да се исполнат тие предизвици преку проекти на истражување како што е е-погонско движење, со кои се осигурува дека ја прифаќаме иднината на избор, а не иднина на ограничување.”

Ford ќе биде партнер со Schaeffler, Continental, RWTH Aachen и Универзитетот на Применети Науки од Регензбург,на проектот MEHREN (Електрично возило со повеќе мотори со најголем простор и енергетска ефикасност) со кој ќе се развијат две нови погонски возила до 2015 год. Проектот има за цел да ја зголеми интеграцијата на мотори во тркалата во возилото и ќе се грижи за контролата на динамиката во возилото, кочењето, стабилноста и факторот возењето –е забавно.

 

- Реклама -