Водата во видео-игрите пореална од кога и да било

Симулирањето на сложената физика за водата отсекогаш претставувала проблем кога се видеоигрите во прашање, а енџините многу често биле принудени да користат незгодни механики за да се обидат да го направат изгледот на водата што е можно поверодостоен.

Меѓутоа, демонстрирањето на новата техника на симулација на течноста покажува дека сме на добар пат да стигнеме до моментот кога водата во игрите ќе изгледа како да е реална.

Компанијата PhusXInfo ја изработи оваа симулација во реално време со помош на само една „NVIDIA GeForce GTX 580“ графичка картичка која целата работа ја чини уште поимпресивна.

[youtube]http://youtu.be/6WZZARzpckw[/youtube]

Прочитајте и:  Импактот на вештачката интелигенција врз екологијата: За ладење на ChatGPT-3 биле потребни најмалку 5.4 милиони литри свежа вода
- Реклама -