Google го отфрли планот за блокирање колачиња на прелистувачот

Како изненадувачки потег, Google се откажа од планот што првпат го објави пред четири години за блокирање на колачиња од трети страни од својот веб-прелистувач Chrome.

Британската управа за заштита на податоци соопшти дека е „разочарана“ од одлуката. Колачињата се мали датотеки складирани на вашиот компјутер што им овозможуваат на огласувачите да ја следат активноста на Интернет и да таргетираат рекламирање.

Google вели дека наместо тоа, ќе продолжи со нов пристап кој ќе им даде на корисниците „информиран избор применета за нивното прелистување на веб“ и разговара за следните чекори со регулаторите.

Ова укажува дека компанијата не го напушта својот алтернативен пристап кон рекламирањето, туку ќе дозволи систем базиран на колачиња од трети страни да работи паралелно, пишува Би-Би-Си.

Ова на крајот значи дека луѓето сè уште ќе гледаат скокачки прозорец со барање да ги вклучат или исклучат колачињата во иднина.

„Веруваме дека блокирањето колачиња од трети страни би било позитивен чекор за потрошувачите. Новиот план што го постави Google е значајна промена и ние ќе го разгледаме овој нов курс на дејствување кога ќе станат достапни повеќе детали“, рече Стивен Бонер од Канцеларијата на Комесарот за информации.

Privacy sandbox

Колачињата од трета страна, мали датотеки складирани на вашиот компјутер од други компании освен веб-локацијата што ја посетувате, историски биле суштински дел од тоа како функционира дигиталното рекламирање.

Тие им овозможуваат на огласувачите да го следат однесувањето на корисниците на веб-страниците, како и да ги профилираат потрошувачите според нивните интереси.

Прочитајте и:  Меѓународната младинска конференција во Крушево -Европски вредности за иднината на ЈИЕ

Google е главен играч во онлајн рекламирањето, така што неговиот план да ги замени колачињата – наречени „Privacy Sandbox“ – се покажа како контроверзен, при што ривалите и компаниите за онлајн рекламирање се противат на предлозите.

Британскиот надзорник на конкуренцијата, Управата за конкуренција и пазари (CMA), интервенираше во 2021 година, стравувајќи дека плановите на гигантот би можеле да доведат до уште повеќе огласувачи да ги користат системите на Google.

Пристап до приватност
Во текот на 2022 година, агенцијата успеа да добие ветувања од Google кои требаше да ги смират тие стравови. Сега тој бара реакција на промената на планот на технолошкиот гигант.

„Ќе треба внимателно да го разгледаме новиот пристап на Google Privacy Sandbox, тесно да соработуваме со ICO во овој поглед и да ги поздравиме ставовите за ревидираниот пристап на Google, вклучувајќи ги потенцијалните импликации за потрошувачите и пазарните резултати“, се вели во извештајот.

Џеф Грин, шеф на рекламната платформа The Trade Desk, го поздрави овој потег.

„Со години ѝ кажувам на нашата индустрија, на Google, па дури и на Вол Стрит, дека мислам дека е стратешка грешка Google да се ослободи од колачињата од трети страни. „Се чини дека гигантот конечно признава дека најдобра опција за нив е да им дадат на потрошувачите избор“, рече тој.

Дознајте сè за случувањата во бизнисот, бидете во тек со темите за животниот стил. ПРЕТПЛАТЕТЕ СЕ НА НАШИОТ БЕЛТЕН.

Извор: BIZLife

Фото: pexels

- Реклама -