Запознајте го светот преку знамиња

intro_znameoСо цел да се покаже дека во списанието разработуваат значајни современи теми од целиот свет, португалскиот магазин Revista Grande Reportagem се одлучи за реклами со знамиња. Поинаков поглед на државите – преку бојата на знамето до суштината на владеењето. Веењето на овие знамиња ги разгори страстите, па наместо рекламна кампања, беше нарекувано парче уметност, односно отворена политичка ангажираност. Погледнете и проценете сами.

Со цел да се покаже дека во списанието разработуваат значајни современи теми од целиот свет, португалскиот магазин Revista Grande Reportagem се одлучи за реклами со знамиња. Поинаков поглед на државите – преку бојата на знамето до суштината на владеењето.

Веењето на овие знамиња ги разгори страстите, па наместо рекламна кампања, беше нарекувано парче уметност, односно отворена политичка ангажираност. Погледнете и проценете сами.

САД

usa

Црвено – За војната во Ирак
Бело – Против војната во Ирак
Сино – Не знаат каде е Ирак

ЕУ

europeunion

Сино – Потрошувачка на нафта
Жолто – Производство на нафта

Кина

china

Црвено – 14 годишни деца кои работат
Жолто – 14 годишни деца кои учат

Сомалија

somalia

Сино – Жени на кои им е нанесено генитално сакатење
Бело – Жени на кои не им е нанесено генитално сакатење

Буркина Фасо

burkina

Црвено – Деца кои умираат пред да наполнат 1 година
Зелено – Деца кои умираат пред да наполнат 3 години
Жолто – Деца кои достигнуваат зрелост

Бразил
brazil_.jpg

Зелено – Живеат со помалку од 10 долари месечно
Жолто – Живеат со помалку од 100 долари месечно
Сино – Живеат со помалку од 1000 долари месечно
Бело – Живеат со повеќе од 100 000 долари месечно

Колумбија

columbia

Црвено – Извоз на банани
Сино – Извоз на кафе
Жолто – Извоз на кокаин

Ангола

angola
Црвено – Луѓе инфицирани со ХИВ вирус
Црно – Луѓе болни од маларија
Жолто – Луѓе со пристап до медицинска нега
- Реклама -