Т-Мобиле на случајните посетители им овозможи несекојдневно рок доживување

rokdozivuvanjeТ-Мобиле продолжи да ја имплементира платформата „Сподели доживување“ овозможувајќи им на своите корисниците несекојдневно доживување и можност услугите да ги споделуваат лесно, секаде и во секој миг.

Т-Мобиле продолжи да ја имплементира платформата „Сподели доживување“ овозможувајќи им на своите корисниците несекојдневно доживување и можност услугите да ги споделуваат лесно, секаде и во секој миг.

Трговскиот центар Рамстор беше местото каде посетители имаа можност да доживеат вистинска рок забава, да пеат со останатите посетители и своето доживување да го споделат со своите пријатели.
Една од најпопуларните стари македонски песни на сите времиња “Високи штикли” беше отпеана во еден глас, а тој автентичен момент одлично се вклопи и во новата рекламна кампања на агенцијата Сачи и Сачи како едно неповторливо “рок” доживување кое вреди да се сподели.

Прочитајте и:  Децата не треба да имаат свој телефон пред возраст од шест години

Т-Мобиле и понатаму ќе ги поддржува македонската музичка сцена и култура, спојувајќи го убавото и корисното. Пренесувањето на автентични македонски културни искуства Т-Мобиле Македонија го започна со проектот „Најголемата семејна прослава“ на улица Македонија во Скопје, а сега продолжи со уште еден интересен проект поврзан со зимската понуда на најповолни телефони.

rokdozivuvanje
- Реклама -