САД го забрани рускиот антивирус „Kaspersky“

Американското Министерство за трговија ќе воведе забрана за сите нови продажби на сајбер безбедносниот и антивирусниот софтвер на Kaspersky Lab со седиште во Москва, почнувајќи од следниот месец. Оваа решителна акција го означува досега најсилниот став против продавачот на безбедност во странска сопственост, во услови на загриженост дека таквите компании би можеле да бидат принудени да соработуваат со противничките влади.

Секретарот за трговија Џина Раимондо ја истакна невидената природа на оваа забрана, истакнувајќи дека ова е првпат Министерството да забрани продажба на производ за сајбер безбедност во САД.

Забраната, која стапува на сила од 20 јули, го спречува Kaspersky Lab да го продава својот антивирус и софтвер за сајбер безбедност на американски клиенти.

Додека сегашните американски корисници на производите на Kaspersky Lab можат да продолжат да го користат софтверот, тие ќе престанат да добиваат ажурирања по 29 септември. Агенцијата за сајбер безбедност и безбедност на инфраструктурата (CISA) ќе им помага на организациите за критична инфраструктура да преминат кон алтернативни безбедносни решенија пред крајниот рок.

Прочитајте и:  Гринфилд: Се додека Украинците се борат против инвазијата и идеологијата на „посилниот секогаш е во право“, САД ќе ги поддржуваат

Покрај забраната за продажба, Одделот за трговија додаде три ентитети поврзани со Kaspersky, имено AO Kaspersky Lab, OOO Kaspersky Group и Kaspersky Labs Limited, на списокот со санкции.

Kaspersky има значително присуство во САД, вклучувајќи клиенти во критичните инфраструктурни сектори и државните и локалните власти.

Како одговор, Kaspersky Lab ги објави плановите за истражување на сите правни патишта за одржување на тековните операции и односи. Компанијата повтори дека не се вклучува во активности кои ја загрозуваат националната безбедност на САД и постојано ја демонстрира својата независност од која било влада.

Касперски тврди дека одлуката на Одделот за трговија била под влијание на тековните геополитички тензии и хипотези наместо темелна проценка на производите и услугите на компанијата.

- Реклама -