На Халовин се гледа Халовин порно

Пребарувања што содржат „Halloween“ на 31 октомври

Чудна ствар се луѓето. Не само што ете, имаат празници како Халовин и резбаат тикви и облекуваат страшни маски, туку и се палат на тикви и страшни маски, се чини. Буквално, во сексуална смисла.

PornHub, како и во многу други прилики, и сега е тука да го соочи човештвото со благо-засрамувачките статистики. Неодамна објавениот извештај, конкретно, покажува како миленијалците го користат нивниот сајт на 31 октомври.

За почеток, посетеноста на сајтот зависи од дневните активности. Посетеноста е на вообичаеното ниво во текот на денот, но потоа околу 19 часот опаѓа за цели 27% – веројатно кога луѓето излегуваат на trick-or-treat (она кога идат од врата на врата за бонбони) и потоа продолжуваат на тематски забави. Така е до полноќ, по што посетеноста сé повеќе расте, а веќе во 3 часот по полноќ бележи скок од 15% во споредба со вообичаениот интернет сообраќај за тој дел од денот (поточно ноќта).

И, што пребаруваат корисниците во 3 часот наутро на Ноќ на вештерките? Според извештајот, пребарувањата на „Halloween sex“ бележат зголемување за 3369%, додека пребарувањата за „trick or treat“ и „Halloween“ бележат скок од 2582% и 1981%, соодветно. Вкупно, пребарувањата што содржат „Halloween“ бележат раст од 1173%. Зголемената популарност знае да трае и преку целата наредна недела.

Прочитајте и:  „Дејли мејл“: Севернокорејските војници во Русија прв пат со пристап до Интернет, го користат за... порно

Што се однесува до типот на костуми што луѓето ги пребаруваат во доцните „вештерски“ часови, нема толку голема промена. Термините како „teacher“, „maid“ и „nurse“ се секогаш популарни, а тука се и „police“, „cop“ и се што вклучува „cat“ и „kitty“ или „kitten“. И пребарувањата за суперхерои се во истиот кош, со тоа што поп-културата влијае на популарноста одреден карактер. На пример, Harley Quinn e најпопуларниот пребаруван косплеј карактер, пред Zelda и Laura Croft.

Сепак, влијанието на Халовин врз изборот на порно содржини најдобро се гледа од тоа што на 31 октомври, пребарувањата за „costume“ („костум“, нели) пораснуваат за 189%, а пребарувањата за „scary“ („страшно“) за цели 217%, ама и на „zombie“ – со 215%, и на „vampire“ – со 170%…

Чудно е, ама па и не чудно. Ако веќе си решил/а да гледаш „секс меѓу духови“, макар и од љубопитност или зашто знаеш дека ќе биде смешно, има ли подобра вечер од Ноќ на вештерките?

- Реклама -