Компанијата со седиште во Менло Парк, Калифорнија соопшти дека ги спроведува овие промени како одговор на барањата на регулаторите на ЕУ.
Во текот на следните недели, луѓето во ЕУ кои бесплатно ги користат платформите за социјалните медиуми на компанијата со реклами ќе можат да изберат да гледаат реклами врз основа на она што Мета го нарекува „контекст“ – содржина што корисникот ја гледа за време на одредена сесија на платформите.
Овие реклами, исто така, ќе ги таргетираат корисниците врз основа на возраста, полот и локацијата, а некои од нив не можат да се прескокнат неколку секунди.
Мета исто така планира да ја намали цената на претплатите без реклами за околу 40% за европските корисници.
Овој потег доаѓа откако европските регулатори ги интензивираат напорите да ја ограничат моќта на Big Tech и да ги изедначат условите за игра за помалите фирми, вклучително и преку историскиот Закон за дигитални пазари (DMA) кој стапи на сила претходно оваа година.
„Новиот модел воведен од Мета е под единствена одговорност на Мета и не е ниту одобрен ниту договорен со Комисијата. Прерано е да се шпекулира за влијанието врз постапката за неусогласеност“, изјави портпаролот на ЕУ за Ројтерс.
„Нашата цел е да ја доведеме Мета до целосно и ефективно усогласување со ова прашање што е можно поскоро.“
Минатиот месец највисокиот европски суд пресуди дека Мета мора да ја ограничи употребата на личните податоци собрани од Facebook за насочено рекламирање, поддржувајќи го активистот за приватност Макс Шремс.
„Иако решението сè уште треба да се процени, го поздравуваме фактот што важна платформа објави дека ќе понуди нов избор бесплатно со помалку детално профилирање за рекламирање“, изјави Ану Талус, претседател Европскиот одбор за заштита на податоци.