Незадоволни од фокусните групи и анализата на маркетинг трендовите,
истражувачките компании Nielson и калифорниската NeuroFocus лансираа
сервис во Јапонија кој ги скенира мозочните бранови на потенцијалните
купувачи, што би требало да им помогне на компаниите да го подобрат
својот маркетинг.
Незадоволни од фокусните групи и анализата на маркетинг трендовите, истражувачките компании Nielson и калифорниската NeuroFocus лансираа сервис во Јапонија кој ги скенира мозочните бранови на потенцијалните купувачи, што би требало да им помогне на компаниите да го подобрат својот маркетинг.
Нивната услуга всушност мери колку реклами можат да го придобијат вниманието и емоционалната поврзаност на луѓето кои ги таргетираат, наместо да ве прашаат да пополнувате досадни формулари од неколку страници.
Наречете го перење мозок или како сакате, ова е најверојатно уште една експериментална работа која нема да ја види светлината на денот надвор од Јапонија. Или пак можеби наскоро ќе почнат да скенираат и кај нас додека гледаме „4 Сезони“ на А1?:)
Добредојдовте во иднината на модерното рекламирање!