Jaguar понуди дополнителни информации за најновиот свој модел што ќе дебитира на 8 септември во Лондон.
Jaguar XE ќе користи алуминиум за 75% од конструкцијата на каросеријата, што не само што ќе ја намали вкупната тежина, туку ќе обезбеди и висока отпорност на торзија. Всушност, XE ќе е првиот автомобил во светот кој ќе користи посебен алуминиум, наречен RC 5754, развиен специјално за baby Jag, користејќи големо количество рециклирани материјали.
Најекономичната опција на Jaguar XE ќе троши под 4 l/100 km и ќе одделува под 100 g/km емисија CO2. Toп верзијата ќе развива над 300 km/h максимална брзина, најверојатно XER-S, за која се претпоставува дека ќе се вградува V8 5,2-литарски мотор со 542 КЅ, земен од F-Type R Coupe.
По дебито на 8 септември во Лондон, XE ќе биде првиот модел на Jaguar, чие производство ќе започне во новата фабрика, која се наоѓа во Солихул, во Велика Британија.
Jaguar XE ќе користи алуминиум за 75% од конструкцијата на каросеријата, што не само што ќе ја намали вкупната тежина, туку ќе обезбеди и висока отпорност на торзија. Всушност, XE ќе е првиот автомобил во светот кој ќе користи посебен алуминиум, наречен RC 5754, развиен специјално за baby Jag, користејќи големо количество рециклирани материјали.
Најекономичната опција на Jaguar XE ќе троши под 4 l/100 km и ќе одделува под 100 g/km емисија CO2. Toп верзијата ќе развива над 300 km/h максимална брзина, најверојатно XER-S, за која се претпоставува дека ќе се вградува V8 5,2-литарски мотор со 542 КЅ, земен од F-Type R Coupe.
По дебито на 8 септември во Лондон, XE ќе биде првиот модел на Jaguar, чие производство ќе започне во новата фабрика, која се наоѓа во Солихул, во Велика Британија.