Додека дизајнот премногу често се користи со цел да ве убеди да купувате, купувате и купувате, поретко, но што е поважно од ова првото, се користи да пренесе позитивни пораки и да охрабри позитивни акции. Еве такви примери каде графичкиот дизајн не се користи за да продава некои продукти, туку напротив да даде придонес кон развивање на свеста и допринос во борбата против светската сиромаштија.
Додека дизајнот премногу често се користи со цел да ве убеди да
купувате, купувате и купувате, поретко, но што е поважно од ова првото,
се користи да пренесе позитивни пораки и да охрабри позитивни акции.
Еве такви примери каде графичкиот дизајн не се користи за да продава
некои продукти, туку напротив да даде придонес кон развивање на свеста
и допринос во борбата против светската сиромаштија.
„Нечистата вода убива повеќе отколку војните“ – UNICEF