За 2013, Apple се искачи на врвот на листат на највредни брендови, со што го прекина 13 годишното владеење на Coca-Cola како број еден на извештајот од Interbrand. Оваа година таа заврши на третото место. Apple беше на второ место лани, што беше пораст од 6 места во споредба со 2011.
Apple заедно со Google доста се искачија оваа година. Брендот на Apple е проценет 98,3 билиони американски долари, што е 28% зголемување од лани. Google има проценете вреднсот од 93,3 билиони американски долари – 34% зголемување во однос на минатат година. И вредноста на Coca-Cola порасна – за 2% на 79,2 билиони американски долари. Сепак, најголем процент на пораст има Facebook – 43%, што е доста повеќе од другите брендови.
Технолошките компании за половина од првите десет со највредни брендови: Apple, Google, Microsoft, Samsung и Intel. IBM би влегол во оваа категорија, но се смета за бренд за бизнис услуги.
Погледнете го оригиналниот натпис Apple Passes Coca-Cola as Most Valuable Brand во The New York Times.
Текстот е објавен во соработка со SocialNet.Mk