Кога се работи за маркетинг, на креативноста и нема граници. Следуваат неколку фантастични логоа што суперефикасно ја пренесуваат пораката на организацијата зад нив.
![Комитет за донирање органи во Либан](https://365.com.mk/wp-content/uploads/2013/08/logo-1-600x473.jpg)
- Фестивал на антирасизам во Грција, 2010
![](http://s3-ec.buzzfed.com/static/enhanced/webdr06/2013/8/17/8/enhanced-buzz-3537-1376741537-6.jpg)
![Greenpeace одржа натпревар за редизајн на логото на нафтената компанија British Petroleum откако дојде до излевање на нафта во Мексиканскиот Залив](https://365.com.mk/wp-content/uploads/2013/08/BP-greenpeace.jpg)
![](http://s3-ec.buzzfed.com/static/enhanced/webdr06/2013/8/17/10/enhanced-buzz-27293-1376749196-8.jpg)
![](http://s3-ec.buzzfed.com/static/enhanced/webdr06/2013/8/17/9/enhanced-buzz-27323-1376747831-24.jpg)
![](http://s3-ec.buzzfed.com/static/enhanced/webdr06/2013/8/17/8/enhanced-buzz-3537-1376742617-8.jpg)
![гиниcпостер](https://365.com.mk/wp-content/uploads/2013/08/гиниcпостер.jpg)
![Логото на Playboy - составено од 200 голи модели](https://365.com.mk/wp-content/uploads/2013/08/playboy-2.jpg)
![](http://s3-ec.buzzfed.com/static/enhanced/webdr03/2013/8/17/10/enhanced-buzz-27351-1376748745-9.jpg)
![](http://s3-ec.buzzfed.com/static/enhanced/webdr05/2013/8/17/8/enhanced-buzz-24109-1376744134-5.jpg)
Кога се работи за маркетинг, на креативноста и нема граници. Следуваат неколку фантастични логоа што суперефикасно ја пренесуваат пораката на организацијата зад нив.