Google ќе мора да го продава Chrome

Тоа е еден од серијата правни лекови предложени од Министерството за правда со цел да се спречи технолошкиот гигант да го задржи својот монопол во онлајн пребарувањето.

Владините адвокати, исто така, препорачаа окружниот судија Амит Мехта да ја принуди фирмата да престане да склучува договори со компании – вклучувајќи ги Apple и Samsung – кои го прават нејзиниот пребарувач стандарден за многу паметни телефони и прелистувачи.

Предложените правни лекови произлегуваат од значајната пресуда против конкуренцијата во август, во која судијата Мехта утврди дека Google незаконски ја пригушувал својата конкуренција во онлајн пребарувањето.

На Министерството за правда му се придружи во поднесувањето група американски држави кои тврдеа дека промените ќе помогнат да се отвори монополизираниот пазар.

Како одговор, Google рече дека со своите предлози, Министерството за правда „избра да поттикне радикална интервенционистичка агенда што ќе им наштети на Американците и на глобалното технолошко лидерство на Америка“.

„Преширениот предлог на МП оди со милји подалеку од одлуката на Судот“, рече Кент Вокер, претседател за глобални прашања во Google.

„Тоа би разбило низа производи на Google – дури и надвор од пребарувањето – што луѓето ги сакаат и ги сметаат за корисни во нивниот секојдневен живот.“

Се очекува Google да се спротивстави со свои предложени правни лекови до 20 декември.

Судијата Мехта треба да донесе одлука до летото 2025 година.

Пребарувачот на Google опфаќа околу 90% од сите онлајн пребарувања на глобално ниво, според платформата за анализа на веб сообраќајот Statcounter.

Владините адвокати, исто така, рекоа дека сопственоста и контролата на Google на прелистувачот Chrome – заедно со оперативниот систем Андроид – му овозможиле да ги префрли корисниците на неговиот пребарувач.

Дел од предлогот вклучуваше забрана на Google од повторно влегување на пазарот на прелистувачи на пет години.

Министерството за правда, исто така, предложи судски надзор над Андроид за да се осигура дека компанијата се воздржува од користење на својот екосистем за „да ги фаворизира своите општи услуги за пребарување и монополите за пребарување текстуални реклами“.

- Реклама -