Историски момент во светот на видео игрите – тринаесетгодишно момче го „победи“ тетрис

Се случи историски момент во светот на видео игрите – Вилис Гибсон, тринаесетгодишен професионален тетрис играч, попознат како „Blue Scuti“, стана првиот човек што го „победи“ тетрис, игра позната по тоа што може „бесконечно“ долго да се игра.

Овој млад гениј ги премина границите кои беа незамисливи во речиси четири децении од постоењето на оваа иконска игра.

Играта која е синоним за континуиран предизвик од своето основање, сега има нов шампион. Вилис е првиот играч кој успеа да ја доведе играта до точка на колапс, што се смета за еквивалент на победа на овој натпревар.

До неодамна, се сметаше дека тетрис, игра без традиционален крај, ќе продолжи постојано додека играчот не загуби. Но, пресвртна точка во перцепцијата на играта се случи кога професионалните играчи, користејќи напредни техники и стратегии, почнаа да ги проучуваат и тестираат границите на кодот на играта.

Еден од клучните моменти во еволуцијата на играта беше документарниот филм на aGameScout, кој покажа дека преминувањето на 29-то ниво, каде што блоковите паѓаат побрзо отколку што контролорот може да ги следи, е голем предизвик. Долго време ова ниво се сметаше за крајна граница на играта.

Меѓутоа, во 2011 година, играчот Tor Akerland ја воведе техниката „хиперприслушкување“, која овозможува побрзи реакции на прстите и контролорот, што доведува до поминување на нивото 30. Ова беше само почеток на серијата иновации кои ги поместија границите на играта. Во 2020 година, Кристофер „CheeZ“ Мартинез разви „тркалачки“ стил на игра, дозволувајќи им на играчите да поминат многу нивоа над 100.

Клучниот момент за постигнување на овој рекорд се случи кога младиот Вилис Гибсон успеа да ја доведе играта на ниво 157. На ова ниво, постои голема веројатност играта да стане нестабилна поради преоптоварување на кодот и едноставно да престане да работи.

Гибсон постигна еден пресврт во ова ниво, што предизвика пад на системот, со што го постигна она што се смета за „вистински крај“ на играта. Ова достигнување не е само технички подвиг, туку и показател за човечките способности за надминување на дигиталните граници. Со овој подвиг Гибсон стана првиот човек кој го направил тоа.

Иако успехот на Гибсон е без преседан, во светот на тетрисот остануваат многу предизвици. Теоретски, можно е да се предизвика пад на системот веќе на ниво 155, а исто така постои и предизвик да се постигне највисок можен резултат пред да падне системот. Сепак, крајната цел на тетрисот може да лежи во избегнување паѓање до достигнување на ниво 255, кога играта започнува одново на ниво 0. Иако машините веќе покажаа како тоа може да се постигне, прашањето е дали тоа е можно за луѓето.

Извор

- Реклама -