Целна група која убива идеи (видеа)

advertising_introЗамислете што би се случило ако трендот со истражување, испитување и анкетирање на целни потрошувачки групи, односно популарните focus groups постоел и порано. Колку важни производи би биле оценети како продукти без иднина? Еве неколку примери.


Замислете што би се случило ако трендот со истражување, испитување и анкетирање на целни потрошувачки групи, односно популарните focus groups постоел и порано. Колку важни производи би биле оценети како продукти без иднина? Еве неколку примери.

Нов огнен производ
{youtube}ku4Ugw0lQ4Q{/youtube}

Тркало. Да или не?
{youtube}OORnMYoWX9c{/youtube}

Понекогаш успева токму со несоодветната група!
{youtube}pcj7QT0Abk8{/youtube}

Добар ли е дизајнот на честитката?
ad_chestitka

Прочитајте и:  Импактот на вештачката интелигенција врз екологијата: За ладење на ChatGPT-3 биле потребни најмалку 5.4 милиони литри свежа вода
- Реклама -