Како светот го троши своето време на интернет

per-person-per-monthМрежата е разновидна и нејзините корисници очигледно се логираат заради различни причини. Од читање на вести, социјализирање на социјални мрежи, електронска пошта до пребарување на разновидни содржини. Затоа агенциите за рекламирање секогаш се обидуваат да разберат каде вообичаено луѓето го трошат нивното време на мрежата.

Мрежата е разновидна и нејзините корисници очигледно се логираат заради различни причини. Од читање на вести, социјализирање на социјални мрежи, електронска пошта до пребарување на разновидни содржини. Затоа агенциите за рекламирање секогаш се обидуваат да разберат каде вообичаено луѓето го трошат нивното време на мрежата.
Податоците од неодамнешното Nielsen истражување се прикажани во графиконот подолу. Од сервисите, најмногу се користат пребарувачите (Google и Bing) како и електронската пошта. Четири од десет корисници задолжително користат пребарувач и е-пошта секој пат кога ќе се врзат на интернет. Овие податоци го објаснуваат драстичниот пораст на рекламирање и маркетинг преку пребарувачите во последнава декада, каде што Google е водач.
Читање на вести е, исто така, една од главните причини зошто луѓето се врзуваат на интернет. Се смета дека конзумирање на вести во дигитална форма е подоверливо и посвежо.
Поинтересни податоци подолу.

timespentonline

Повеќе интересни информации во графикони тука
- Реклама -