Kога ќе ни заврши омилената Тв серија

Европските телевизиски фанови се многу внимателни кога станува збор за откривање на телевизиски приказни и финалиња на поединечни епизоди. Ова го покажува новиот извештај за навиките на телевизиските фанови, претставен од Samsung. Еве ги заклучоците накратко:

– 71% од европските телевизиски фанови никогаш не би откриле намерно информации поврзани со она што се одвива во серијата. Главната причина – не би сакале некој друг да им открие нарочно што се случило во омилената серија.

– 52% од гледачите гледаат само по една епизода од телевизиските серии одеднаш.

– Над една третина (36%) од фановите секогаш прашуваат пријател или колега дали  гледал пред да раскажат што се случува.

Во извештајот на јужнокорејскиот гигант „Начинот на кој гледаме телевизија” акцентот е ставен и на голем број други факти кои ги покажуваат навиките на Европејците во однос на телевизијата. Телевизиските фанови уживаат во своите омилени емисии, со тоа што половина Европа (52%) гледа само по една епизода одеднаш, иако гледачите во Италија и Швајцарија, односно 60 и 62 проценти, се оддаваат на неколку епизоди одеднаш.

Еден од пет гледачи (18%) изјави дека би се налутил, ако некој објави спојлер на социјалните мрежи, а една четвртина од европските телевизиски фанови до крајност ги избегнуваат социјалните мрежи, списанија, весници и радио, во случај  тие ја откријат телевизиската тајна.

 

Во извештајот исто така се истакнува дека половина (50%) од телевизиските фанови во Европа велат дека бараат бегство од секојдневниот живот преку телевизијата, но ова бегство доаѓа со сиот напон.

Речиси половина (46%) од европските гледачи се толку емотивно обземени од телевизијата што сериозно тагуваат, кога нивното омилено телевизиско шоу ќе заврши.

Повеќе од половина (51%) преминуваат кон нешто ново, кога серијата ќе заврши, секој шести (16%) ја признава потребата да се „пополни празнината” веднаш со друго шоу. Секој трет (33%) во цела Европа чувствува анксиозност кога епизодата завршила тензично. Речиси половина (45%) толку се повлекуваат, што гледаат телевизија дека се под стрес или се лути, ако им се прекине серијата со прикажување.

 

- Реклама -