Најпознатото шише на целиот свет не било такво отсекогаш, а понекогаш и сеуште се менува. Соработува со звучни имиња и зборува различни јазици. Прекрасна мини галерија од прекрасни Кока-Кола шишиња и лименки!
Најпознатото шише на целиот свет не било такво отсекогаш, а понекогаш и сеуште се менува. Соработува со звучни имиња и зборува различни јазици. Прекрасна мини галерија од прекрасни Кока-Кола шишиња и лименки!
Кока кола ја прослави својата 100 годишница со објавувањето на ова шише. Шишето беше направено специјално за Selfridges – популарна стоковна куќа во Лондон. Шишето беше направено од стакло со со голем сјај на жолто, која е препознатливата боја на Selfridges. „Coca-Cola“ беше напишано во црвено, со црвено капаче
Ран дизајн на Кока-Кола од 1899
Кока-Кола дизајнираше шише кое го држи пијалокот внатре ладен неколку минути! Шишето исто така бара и посебни автомати за пијалоци, односно посебна технологија која ќе ја регулира температурата
Претставено во 2005, Кока-Кола лансираше линија од 5 алуминиумски шишиња наречени „Величествените 5“ (Magnificent 5) или М5. Пет различни студија од пет различни земји беа ангажирани да дизајнираат шише. Според Кока-Кола, ова визуелно доживување може да се најде само во „светските најекслузивни клубови и барови“
Ова се 8-те различни дизајни за лимитираната едиција на Кока-Кола шишиња за летната кампања за 2009
Кока-Кола лименки за Олимписките Игри во Барселона, 1992. Лименки дизајнирани со пливање, велосипедизам, кошарка, фудбал, гимнастика, одбојка, бадмингтон, пинг-понг и тенис
Ова шише беше креирано во 1915, од дизајнерот за стаклени шишиња Earl R. Dean. Кока-Кола компанијата одржала натпревар за да се види кој ќе биде најдобриот дизајн на шише. Тие сакале дизајн кој ќе биде лесно распознатлив, дури и во темница или кога е скршен
Оваа кампања е со привремено Кока-Кола ребрендирање. Играјќи си со добро познатиот код на Џејмс Бонд (007), Кока-Кола Зеро привремено беше позната како „Zero Zero 7“. Колекционерите на Кока-Кола шишиња и на Џејмс Бонд трчаа за да добијат дел од оваа лимитирана едиција на шишиња во чест на прославата на филмот “Quantum of Solace”
Ова е лимитирана серија на Маноло Бланк во 2009, со Кока-Кола Лајт шише
Сликава е дело на гението на графичкиот дизајн Jiang Hua. Хоризонталните црвени шаблони се всушност стилизирани Кинески букви за зборот „Кока-Кола“
Брендот лансираше 5 лимитирани едиции кока-кола лименки дизајнирани за летото 2009: очила за сонце, штица за сурфање, скара, американското знаме и одбојка
Кока-Кола шишиња дизајнирани од Nathalie Rykiel, ќерка на познатиот моден дизајнер Sonia Rykiel, во Франција 2008
Кока-Кола познатите сокови Кола, Фанта, Спрајт – во мали лименки од 8 унци (1 унца е 28.35 грама)
Креативни пакувања на Кока-Кола за Божиќните празници во 2008, со форма различна од вообичаената
Кока-Кола Лајт соработуваше со Roberto Cavalli во 2008 – еве го резултатот:)