Светот на телевизиското рекламирање е комплексно прашање.
Продажбата на самиот производ на милиони потрошувачи во исто време зависи од времето, како и од буџетот, создавајќи прилично стресна атмосфера во која режисерот мора да го вклопи секој детал на рекламната стратегија со цел да успее да ја придобие својата публика, и тоа на најбрз можен начин.
Колку што подолго се прикажува рекламата, произведувачот плаќа повеќе, додека вниманието на гледачите е се помало.
Поради овие немилосрдни временски ограничувања не постои простор за грешки: познатите лица се еден од најпрепознатливите фактори кои можат да ја придобијат публиката, познатите режисери уште повеќе, со оглед на тоа што веќе имаат личен печат и се лишени од стандардниот наратив и визулените ограничувања.
Ова е листа на дел од нив: