Реклами во режија на светски познатите режисери

Светот на телевизиското рекламирање е комплексно прашање.

Продажбата на самиот производ на милиони потрошувачи во исто време зависи од времето, како и од буџетот, создавајќи прилично стресна атмосфера во која режисерот мора да го вклопи секој детал на рекламната стратегија со цел да успее да ја придобие својата публика, и тоа на најбрз можен начин.

Колку што подолго се прикажува рекламата, произведувачот плаќа повеќе, додека вниманието на гледачите е се помало.

Поради овие немилосрдни временски ограничувања не постои простор за грешки: познатите лица се еден од најпрепознатливите фактори кои можат да ја придобијат публиката, познатите режисери уште повеќе, со оглед на тоа што веќе имаат личен печат и се лишени од стандардниот наратив и визулените ограничувања.

Ова е листа на дел од нив:

Mark Romanek – Masked Warriors (Call of Duty, 2013)

Wes Anderson & Roman Coppola – Candy L’Eau (Prada, 2013)

Spike Lee – Air Jordans (Nike, 1989)

Jonathan Glazer – Dreamer (Guiness, 2001)

David Lynch – The Third Place (Playstation 2, 2000)

Darren Aronofsky – Meth: Not Even Once (Montana Meth Project, 2011)


Michel Gondry – Smarienberg (Smirnoff, 1998)

Spike Jonze – Lamp (IKEA, 2002)

- Реклама -