Оваа графика го прикажува % од потрошувачите кои користат ChatGPT во различни земји низ светот.
Рангирано: Земји кои најмногу користат ChatGPT
Ова беше првично објавено на нашата апликација Voronoi. Преземете ја апликацијата бесплатно на iOS или Android и откријте неверојатни графикони управувани од податоци од различни доверливи извори.
Поминаа речиси две цели години откако OpenAI го објави ChatGPT, помагајќи да се започне генеративната револуција на вештачката интелигенција. Потрошувачите се наредени околу виртуелниот блок за да користат ChatGPT, започнувајќи трка во вооружување со вештачка интелигенција помеѓу најмалку три компании за голема технологија.
Но, сега кога првичната новост избледе, што прави пошироката јавност за оваа нова технологија?
Го визуелизираме процентот на потрошувачи кои користат ChatGPT во различни земји низ светот. Овие податоци доаѓаат од Истражувањето за глобалното расположение на потрошувачите на CCI на Boston Consulting Group за 2023 година.
Помладите земји користат повеќе вештачка интелигенција Помеѓу анкетираните земји, Индија има најголем удел (45%) на луѓе кои користат ChatGPT.
Ова делумно може да се должи на големиот број ИТ работни места во земјата, во кои ChatGPT може да биде од големо значење.
Една корелација што се појавува во оваа база на податоци е дека помладите земји според средната возраст имаат тенденција да имаат поголема употреба на ChatGPT, веројатно поради помладата популација која има повеќе технологија.
И оваа корелација се појавува и кога се гледа како се користат алатките за вештачка интелигенција. На пример, испитаниците во анкетата во Индија и Филипините (поголема употреба на ChatGPT) користат вештачка интелигенција за специфични цели: помош во истражувањето или како виртуелен личен асистент
Спротивно на тоа, според BCG, испитаниците во САД и Германија (пониска употреба на ChatGPT) главно „си играат со него“.
За потрошувачите кои користат вештачка интелигенција за повеќе од ефектот на новина, „адресирање на незадоволените потреби“ е клучна тема. Ова може да значи создавање финансиски цели, наоѓање персонализирани препораки или пребарување слични ставки на оние што веќе ги имале.
Севкупно, околу 40% од сите испитаници во истражувањето рекле дека се возбудени за вештачката интелигенција, при што 28% се во конфликт околу тоа, а 29% се загрижени за истото.
Извор: https://www.visualcapitalist.com/ranked-countries-that-use-chatgpt-the-most/