Моделите не изгледаат многу подобро од нас

За да докаже колку можат да измамат и излажат фотографиите во модата и гламурот, една студентка по фотографија одлучи да создаде своја Фотошоп кампања.Anna Hill, a student at East Carolina University, created four self-portrait images for her final project Beauty Is Only Pixel Deep; and the mock ads show just how far digital editing can go

Ана Хил, е студент во East Carolina University, и создала четири автопортретни слики за нејзиниот финален проект именуван Beauty Is Only Pixel Deep; се потсмева на рекламите и покажува колку далеку може да оди дигиталната монтажа.

'I thought it would be fun to poke fun at how much beauty ads are overly manipulated,' the 24-year-old said

„Си помислив дека ќе биде забавно да се потсмеам на рекламите за убавина се премногу манипулативни“, изјави 24-годишната фотограферка за Huffington Post. „Тие навистина толку многу менуваат, што можат преку тоа да го рекламираат Фотошоп отколку продуктите кои ги продаваат“, додава таа.

Miss Hill, who taught herself how to use Photoshop at age 14 and says her eye is now trained 'to see exactly where models have been altered,' first shared her images on Reddit and admits that the response has been overwhelming

Навистина, студентката ја сврте оваа идеја наоколу и го рекламира Фотошоп како „козметички комплет“ во кој е вклучен: креон, римел, сенка за очи, коректор, кармин, помладување на лице, бришење на борите.

'I beauty advertisements, skin is unbelievably perfect with no pores. I purposely made my skin flawless to point out how unrealistic this look is,' she said

Госпоѓицата Хил, која сама го научила Фотошоп на 14 годишна возраст, вели дека сега нејзиното око е истренирано да ги види „токму каде моделите биле променети“, и најпрво ги сподели своите фотографии на Reddit и признава дека е воодушевена од бројноста на одговорите што ги добила.

- Реклама -