Marvel ги објави „Battle Royale“ и „Choir“ верзиите на „Like a Prayer“ на Мадона од „Deadpool & Wolverine“ 

Хитот од 1989 година е искористен во филмот со заработка од 1 милијарда долари и во неговиот трејлер.

Со оглед на тоа што Марвеловиот Deadpool & Wolverine брзо заработи над 1 милијарда долари од благајните и на патот е да го собори Џокер како филм со најголема заработка во историјата, Марвел им даде на фановите на филмот и нешто друго за навивање.

По опширното прикажување на хитот на Мадона од 1989 година „Like a Prayer“ во официјалниот трејлер на филмот, за суперхеројот на пријателите на Рајан Рејнолдс/Хју Џекмен, студиото објави две нови верзии на песната во текот на викендот. ЕП „Како молитва“ ја содржи оригиналната верзија, како и верзијата на филмскиот композитор Роб Симонсен кој ја меша оргиналната песна со повеќе хорски гласови, со возбудлива линија на оргули и со драматични жичани инструменти.

„Хорската верзија“, во која се појавува хорот „ll Take You There“ хорот, се наклонува уште повеќе кон духовната страна, фокусирајќи се на возбудливите госпел вокалисти.

Минатиот месец режисерот Шон Леви го опиша процесот на обезбедување на правата за лиценца на песната за филмот, што вклучуваше лична молба до легендата на Rock and Roll Hall of Fame legend. „Тоа вклучуваше и лична посета на Мадона, на која на Мадона и ја покажавме секвенцата каде што ќе се користи „Како молитва“, рече Леви.

„Беше голема работа да се побара тоа и секако поголема работа да се искористи. Отидовме и се сретнавме со неа и некако и покажавме како би ја користеле, каде и зошто“.

А, Мадона е Мадона… ѕвездата. Рејнолдс рече дека пеачката имала некои размислувања за тоа како треба да ја искористи песната во филмот. „Таа даде одлична нота“, рече Рејнолдс. „Таа рече: „Треба да го направиш ова“.

,,И така буквално влеговме во нова сесија за снимање во рок од 48 часа за да ја направиме оваа нејзина забелешка. Тоа ја направи песната подобра“.

,,Како молитва“ дрбитираше на глобалните топ листи минатата недела кога песната се најде на 181 место на Billboard Global 200 и бр. 189 на Billboard Global Exl. САД;

Песната беше на врвот на Billboard Hot 100 три недели во 1989 година.

- Реклама -