Носталгијата што само децата од ’90-ти ќе ја разберат

’90-ти. Беа тоа убави и луди времиња. За почеток – фризурите ни беа „боже сачувај“. Облеката ни беше ко да сме на есид, а електронските гаџети беа со копчиња (еееј!). Само децата од крајот на 20-от век (и можеби нивните родители кои беа сведоци од страна) ќе разберат како изгледаше да го доживееш тој микс од истовремена среќа и разочарување, а денес оваа носталгија.

Социјалните мрежи изгледаа вака:

Наместо чевли се носеа справи за мачење:

Миленичето можеше да ти умре ако го заборавиш неколку саати:

Кога мајка ти ќе речеше: „Дај да пробам тоа како се игра“

Тепачките, подемот и падовите во борбата кој да седне на компјутер:

Кога за Нова година или сите петки ти ветуваа Super Nintendo, а добиваше од 500-800 денари од Битпазар:

А добра 3D графика изгледаше вака:

Фризурите ни беа како шишани со тенџере:

А мачките си играа со конец (а не како денес):

Кога знаевме дека во животот не добиваш секогаш тоа што очекуваш (хаштаг: Чекајќи го правото):

И дека иднината ќе биде заплеткана:

Кога моравме да ги враќаме филмовите што ги гледаме во видеотека, а помалиот брат/сестра ќе ги направеше купус:

Кога децата беа облечени како мали психопати, а не како од модна насловна:

Кога малите нешта те правеа богат:

А 30-тина пара самолепливи менѓуши коштаа максимум 50 денари:

Кога нескршлива волја трениравме со ова:

А за музика по пат до школо требаше нон-стоп да штедиш за батерии:

Кога шампонот што не требаше да ти пече на очите – те печеше на очите, и сфаќавме дека во животот ќе нé чекаат многу лаги:

Освен шампоните за волумен. Ветуваа волумен, волумен и испорачуваа:

Кога со 15 минути искуство во Ворд се стануваше најдобар графички дизајнер:

Исто и фотограф:

Кога се плашевме дека ако ни падне мобилниот ќе нé удри по нога, а не дека ќе се искрши:

- Реклама -