Телефонски ѕид – болест на 21-от век

Секојдневно во нашата категорија „Адвертајзинг“ објавуваме генијални кампањи, маркетинг реклами и совети, кои успеале да издејствуваат големи победи.

Денеска ќе ве запознаеме со бронзениот лав на престижниот фестивал “Кан Лајонс – 2015”.

Имено, компанијата „Огилви Пекинг“ овластена од страна на Центарот за психолошки студии создаде кампања, која симболично го илустрира местото кое што го завземаат гаџетите во нашите животи.

Потсетуваме дека годинава, „Црвениот телефон“ на Телма – кампања во соработка со телевизијата и „Њу момент“ се закити со сребрениот лав на престижниот фестивал.

Еве го третото место чиј што слоган е: „Колку повеќе зборуваме, толку помалку ние комуницираме.“

18076310-R3L8T8D-1000-CMG7Vro2TJ4 18076360-R3L8T8D-1000-nSmTyv3 18076410-R3L8T8D-1000-YE2bB9I

- Реклама -