17 умни илустрации кои ја покажуваат разликата меѓу копирајтер и арт директор

Во доцните 1950-тти години, легендата во маркетингот Бил Бернбак дојде до идеја за спарување на уметничките директори и концептуалистите во тимови.

Стратегијата беше успешна и DDB заврши со создавање на една од најпознатите иконски работи во таа ера. Од тогаш, тимската структура на арт-концепт беше присутна во повеќето, ако не сите, агенции.

Тие можеби работат кон една заедничка цел, но како креативни видови, копирајтерите и арт директорите воопшто не се слични. Нивните разлики се најдобро истакнати на Фејсбук страната насловена CW versus AD, каде што Чао Пена (арт директор), Енрике Парада (арт директор) и Летиција Хановер (копирајтер) ги споделиле своите кул, својствени илустрации на оваа тема. Погледнете 17 од нивните најдобри дела во продолжение.

1. Четката

Screenshot_2

2. Датотеката

Screenshot_3

3. Што менаџерот сака од нас

Screenshot_4

4. Почнувајќи од нула

Screenshot_5

5. Боите

Screenshot_6

6. Софтверот

Screenshot_7

7. Причината за нашата нервоза

Screenshot_8

8. Старата верзија

Screenshot_9

9. Апликацијата

Screenshot_10

10. Тетратката за творба

Screenshot_11

11. Време за читање

Screenshot_12

12. Од каде ја дознаваме поп културата

Screenshot_13

13. Заминување од канцеларија во…

Screenshot_14

14. Социјалната мрежа

Screenshot_15

15. Тетоважите

Screenshot_16

16. Честитање на роденден

Screenshot_17

17. Милениче од соништата

Screenshot_18

Конечно нешто заедничко… 😉

- Реклама -