Платформата за објавување во кратки објави Bluesky денес ја надмина границата од 15 милиони корисници, поради неодамнешниот пораст на пријавувања на корисници во пресрет на претседателските избори во САД.
Платформата, која се потпира на децентрализираниот AT Protocol, додаде околу милион нови корисници во последната недела. Координаторот на Bluesky, Роуз Ванг неодамна изјави за The Verge дека „мнозинството“ нови корисници кои се собираат на платформата се од САД. Апликацијата Bluesky моментално е број еден во продавницата за апликации за iOS, а потоа следат Threads, ChatGPT и апликацијата Google.
Threads сè уште води пред Bluesky, откако неодамна достигна 275 милиони месечни корисници и расте со стапка од над милион регистрирања дневно. Но, Bluesky нуди многу поинакво искуство. И двете се без реклами (засега), но додека Threads користи единствена мета-направена алгоритамска активност, Bluesky нуди алгоритамски доводи создадени од корисници, покрај неговите „Откријте“ и „Популарни со пријателите“ делови.
Новите функции што неодамна ги воведе Bluesky вклучуваат објавување видео, закачени објави и прилагодени фонтови, како и голем број функции за „антитоксичност“ кои ви дозволуваат да правите работи, како да ги одвојување на вашите објави кога некој друг ќе ги цитира.
Со растот на популарноста на Bluesky, истовремено се забележува и пад на популарноста на X (поранешен Twitter). Весникот Гардијан денес објави дека веќе нема да споделуваат содржини на оваа социјална мрежа.