Откако системите за асистенција влегоа во полето на активната безбедност, но влијаеа и на стилот на возење на поединечни возачи, пристигна и автономното возење. Тука започнаа првите проблеми со имплементацијата, па, како и електрификацијата на автомобилите, и овој тренд забави.
Долго време ќе гледаме возачи зад воланот, но тоа не значи дека не може технологијата да им помогне. Токму во таа насока оди и најновиот патент поднесен од Google, дознава „Motor1“.
Станува збор за софтвер кој со помош на опремата во автомобилот би го следел однесувањето на возачот и по потреба би го коригирал.
Првата фаза би била собирање податоци за да се процени колку се добри вештините на возачот, односно колку добро го контролираат возилото. Патентот го опфаќа и вториот дел, па според апликацијата од 25 страници може да влезе и во полето на „поправни дејствија“.
Покрај побаналните во однос на аудио-визуелните предупредувања, постојат и опции за известување на возачите во околината дека овој автомобил го вози возач кој не ги почитува сообраќајните правила. Конечно, софтверот би можел да ја преземе контролата врз возилото.
Понеопасен аспект на софтверот би бил учењето за индивидуалниот стил на возење на возачот. Потоа, во случај нешто да се промени, лесно ќе открие дека нешто тргнало наопаку.
Со други зборови, системот за предупредување за напуштање лента ќе реагира само во случаи како што е ненадејна промена на насоката.
Има и друга идеја, а тоа е дека софтверот ќе служи исклучиво за собирање податоци кои ќе бидат проследени до заинтересираните страни, како што тоа веќе го прави со некои други апликации.