Трговецот против машината

Компјутерската технологија за продажба ќе го направи присуството на илјадници трговци во иднина, сосема излишно.Машината ќе продава наместо човекот, барем според предвидувањата во САД.

mashina

Растот на Amazon и eBay потврдува дека бизнисот и корисниците стануваат се повеќе склони да купуваат онлајн, наместо во личен контакт со човек кој што продава. Трендот за зајакнување на трговијата преку интернет ќе продолжи, смета Герхард Гшванднер – издавач на списанието Selling Power.

„Интеграцијата на вештачката интелигенција во веб-сајтови ќе го зголеми бројот на производите и услугите, кои што можат да се нарачаат онлајн”, вели тој. Негова е прогнозата дека во рамките на следните 10 години 80% од позициите во бизнисот, во моментов окупирани од трговци, ќе бидат автоматизирани. Машините ќе ги заменат овие професионалци. Гшванднер верува дека и покрај тоа сепак ќе продолжи да има потреба од трговци и за во иднина. Таква ќе се раѓа во следниве три ситуации:

  • Проблем во бизнисот. Да речеме забавување на производството. И никој од факторите видливи внатре, не изгледаат како очигледна причина за појавувањето на проблемот. Тогаш компанијата ќе се сврти кон надворешен консултант (трговец),за да се дијагностицира проблемот и да се прибегне кон решение.
  • Кога клиентот не може да си го претстави решението на својот проблем . Ако продолжиме со истиот пример од погоре, откако утврдивме што го предизвикало  проблемот, компанијата ќе се сврти кон надворешно лице, за да им помогне да го надминат. Тоа ќе може да се случи со промени во производствениот процес и во процесот на трговијата. Повторно  ќе бидат потребни  трговци (на технички и други знаења), со цел да се слушне совет во прво лице.
  • Кога клиентот не може да го пресмета враќањето на својата инвестиција . Во приватниот бизнис многу сопственици ќе разберат дека купувањето може да ја подобри ефикасноста на производството и е паметна инвестиција, но тие нема да можат да пресметуваат какво точно ќе биде враќањето на инвестицијата. А ако ја пресметаат, ќе осознаат дали Outsourcing-от не би бил профитабилна опција. Тогаш исто така може да се сврти кон трговец за помош.

Овие сценарија се од значење за секој претприемач. Производите и услугите кои се продаваат на интернет, секогаш се предмет на ценовна војна. И оваа војна се случува од големи компании со обем на операциите. Економијата на обем, сепак не се применува кога има трговска ситуација, вклучувајќи лични врски, доверба, заемно решавање на проблеми. Затоа се смета, дека во ерата на машините, трговците ќе бидат ценети токму во овие ситуации.

Трговецот на иднината ќе биде со многу високи стручни познавања и добро образован, со вредни квалификации.Бидејќи само така тој ќе може да биде конкурентен на машината и да понуди услуга на толку високо ниво, што таа не може да ја постигне.

- Реклама -