Многу луѓе се жалат дека рекламите се подмолен начин за компаниите да навлезат во нашите секојдневни животи и да ги „голтаме“ нивните производи, но не се само за тоа добри рекламите.
Рекламите на оваа листа се одлични примери на ефективни маркетинг стратегии за кампањи на социјални прашања кои прават нивните гласови да бидат чуени.
Добро направена реклама е дизајнирана да го „зграби“ вашето внимание и да остане во вашата меморија догло откако сте ја гледале, и токму тоа е она што им треба на овие социјални проблми.Потикнувањето на луѓето да мислат и да се загрижат за различни социјални и еколошки проблеми (или доволно е да бидат свесни за нив) е важно за подигнувањето на јавната поддршка и влијае на значани промени.
Според „таткото на рекламата“ Дејвид Огилви, неговиот современик, Хауард Госеџ, вели дека „рекламирањето го оправдува своето постоење кога се користи за јавниот интерес- тоа е премногу моќна алатка за да се користи исклучиво за комерцијални цели“. Ние се согласуваме со тоа, и затоа сакавме да ја споделиме оваа листа на реклами за социјални проблеми со вас! Повеќе можете да видите ТУКА.
Стопирајте го насилството: немојте да пиете и да возите.
Светски фонд за природата: Страшно VS. Пострашно.
Обесшумивањето продолжува со вртење на страница.
Не- мразење.
„ Лајкот“ не помага . Биди волонтер , промени живот.
Што гледаме кога ти пушиш.
Лига за анти-суровост кон животни: Тоа не е фудбал.
Деконцентрирано возење: Мислете на двете страни.
Невиност во опасност: Каде е педофилот?
Сексуалните предатори можат да се кријат во паметниот телефон на вашето дете.
Запоставените деца се натерани да се чувствуваат невидливо. Прекинете ја злоупотребата на деца сега.
Глобални акции во интерес на животните: Пластичните кеси убиваат.
Сè се враќа . Чувајте го морето чисто.
„Лепењето“ зад друго возило не вреди. Дајте им простор на камионите.
Поспаноста е посилна од тебе. Не возете поспани.
Предизвикување рак за себеси.
За бездомниците, секој ден е борба.
Превентивна кригла: Ве молиме не губете контрола над вашето пиење.
Градник за свесност на ракот на дојката.
Сè се враќа. Запрете ја војната во Ирак.
УН жени: Авто-пополнување го покажува мислењето за жените.
Не купувајте сувенири од егзотични животни.