Дизајнерката доби критики од целиот свет поради овие фотографии

Еден бренд наиде на остри критики од модниот свет поради плус – сајз моделите, облечени во тесна облека.
Rum+Coke е нов бренд на креаторката Кортни Смит од Њујорк која лансираше провокативна кампања со плус – сајз модели.

„Жените се прекрасни во било кое пакување“, гласи мотото на кампањата.

Кортни изјави дека и пречи што во сите рекламни кампањи се појавуваат слаби модели, па сакала да ги разбие предрасудите, така што во нејзината кампања ќе се најдат полнички афроамериканки.

5124850354a9146d64c3b117280730_w640

„Премногу жени личат една на друга“, вели Кортни и додава дека верува во разноликоста на женската убавина.

 

Иако таа истакнува дека нејзината облека е наменета за жени со самодоверба, модните критичари сметаат дека е невкусно крупни жени да се прикажуваат во фустани кои што во никој случај не одговараат на нивната конструкција.

Што мислите вие?

- Реклама -