Воведните секвенци на „Alien: Romulus“ претставуваат суптилен омаж на „2001: Одисеја во Вселената“ на Стенли Кјубрик. Користењето на долги кадри, минималистичкиот дизајн на сцените и вниманието кон деталите во прикажувањето на технологијата и просторот, создаваат атмосфера која потсетува на визуелниот стил на Кјубрик. Овој пристап го збогатува визуелното искуство на гледачот, додавајќи интригантен контекст на наративот.
„Alien: Romulus“ продлабочува неколку од централните теми на серијалот, како што се екзистенцијалниот страв, човечката ранливост пред природата и технолошката ароганција. Преку новите ликови, филмот го преиспитува прашањето за етичките граници на истражувањето и манипулацијата со природата. Оваа тема е директно поврзана со истражувачките и комерцијалните амбиции на корпорацијата „Weyland-Yutani“, која уште еднаш се појавува како катализатор за катастрофата.
Филмскиот наратив ја истражува идејата за човечкиот идентитет и еволуцијата, која станува централен мотив во приказната. Повторно се отвораат прашањата: Дали луѓето имаат право да манипулираат со животот? Дали Ксеноморфот е неизбежна последица на човечката амбиција? Сево ова ја прави поврзаноста со првиот филм уште поинтензивна, бидејќи го поставува истиот фундаментален конфликт, но преку модерна перспектива.
Една од најимпресивните компоненти на „Alien: Romulus“ е начинот на кој Алварез ја интерпретира вселенската тишина. Филмот користи долги, беззвучни сцени, каде што единствениот звук е пулсот на човечкиот страв. Ова создава чувство на изолација и егзистенцијална празнина, слично на атмосферата во оригиналниот „Alien“.
Композиторот Бенџамин Волфиш, со авторската креација создава надреална напнатост преку минималистични и индустриски звуци, дополнувајќи го визуелното искуство. Саундтракот ги акцентира сцените на страв и неизвесност, а додава и искуствена димензија на наративот.
Главната протагонистка делува како наследничка на Рипли, но со сосема поинаков психолошки багаж. Изведбата на актерката внесува слоевитост и автентичност, додека секундарните ликови, како екипажот на истражувачката станица, ја илустрираат конфликтната природа на човечките мотиви.
Филмот веќе е опишан како мост помеѓу класичниот хорор на Ридли Скот и модерните елементи на научната фантастика. Иако предизвикува поделени мислења кај долгогодишните фанови, тој дефинитивно ја возобновува мистеријата и теророт кои недостигаа во некои од поновите продолженија.
Феде Алварез успешно го ревитализира духот на оригиналот, создавајќи дело што ја продолжува традицијата на „Alien“, но истовремено додава и нова креативна визија. „Alien: Romulus е кинематографско размислување за човечката природа, границите на нашата амбиција и последиците од постојаната потрага по знаење. Достоен наследник на веќе легендарните филмови од 80-те и прониклив, тензичен одговор на современите хорор амалгами.