Пежо ја претстави електричната верзија на моделот E-208 ГТИ на 24-часовната трка во Ле Ман, Франција, враќајќи ја значката ГТИ по шест години. Овој пат, Пежо ја применува за прв пат на електричен автомобил. Стандардната верзија на 208 е достапна со бензински мотор, и компанијата најави можноста во иднина да понуди и бензински ГТИ верзија. За сега, фокусот е ставен на електричниот погон.
Моделот 208/e-208 е развиен на основа на платформата e-CMP на Стелантис, која се користи и за автомобили како Фиат 600 и Алфа Ромео Јуниор. Затоа, не е изненадувачки што E-208 ГТИ дели многу карактеристики со спортската електрична верзија на тие автомобили, Абарта 600е и Алфа Ромео Јуниор Велоча.
E-208 ГТИ располага со моќен електричен мотор од 280 коњски сили (206 киловати) на предните тркала. Пежо тврди дека овој модел е побрз, достигнувајќи 100 км/ч за 5,7 секунди, што е подобро во однос на 5,9 секунди колку што му се потребни на Алфа и Абарта.
Со ова, E-208 ГТИ станува најбрзиот модел со значката ГТИ во историјата на Пежо, успевајќи да ја надмине и електричната верзија на Мини Купер. Најмоќниот модел, Џон Купер Воркс, со 262 КС (192 киловати), е за 0,2 секунди побавен до 100 км/ч, но успева да достигне максимална брзина од 200 км/ч, во споредба со 180 км/ч на Пежо, пред лимитерот да ја запре забавата.
И двете возила се опремени со батерии од 54 киловат-часа, но Мини Купер има поголем домет, со опсег од 364-402 километри според WLTP циклусот, додека Пежо E-208 нуди 350 километри. Брзината на полнење е просечна, при што Пежо тврди дека полнењето од 20 до 80 проценти трае помалку од 30 минути, што е слично со времето на полнење кај Миниот модел.
Значајни промени се направени и во суспензијата со намалување од 30 милиметри и проширување на траката за 56 милиметри напред и 27 милиметри назад, што му дава на новиот ГТИ на Пежо исто таков став како класичниот 205 ГТИ 1.9. 18-инчните тркала исто така оддаваат почит на почетниот модел со својот дизајн и црвените букви ГТИ.
Со сите овие алузии на најпознатиот спортски хечбек на Пежо, се надеваме дека возењето ќе го оправда очекувањето кога ГТИ ќе биде достапен за продажба подоцна оваа година, веројатно по цена од околу 40.000 евра. Пакетот ГТИ вклучува подобрени сопирачки, пружини и амортизери, како и нова задна шипка против виткање. Но, вистинското искуство ќе го покаже времето…