Во февруари, светските пазари забележаа продажба од 1,2 милиони електрични возила, што претставува 49 проценти зголемување во споредба со истиот месец претходната година, според анализата на Rho Motion. Тие истакнуваат дека податоците од Кина значително влијаеле врз резултатите. На глобално ниво, во однос на претходниот јануари, продажбата намалила за 3 проценти, откриваат од Rho Motion. Поради празниците на кинеската лунарна нова година, кои беа во јануари годинава, забележан е пораст на продажбата во Кина за 76 проценти во февруари, што е многу повеќе во споредба со претходните два месеци. Во Европа, Rho Motion пресметува дека продажбата е зголемена за 19 проценти во компарација со минатиот февруари, укажувајќи на двоцифрен раст и во јануари, кога влегоа на сила целите за нулта емисија во ЕУ. Во овие околности, продажбата во Германија пораснала за 40 проценти во првите два месеци оваа година. Во Северна Америка, пазарот бележи раст од 17 проценти за февруари. Rho Motion можеби ќе ги ревидира своите годишни прогнози за продажба во САД поради ставовите на претседателот Доналд Трамп кон електрификацијата, рече Чарлс Лестер, менаџер во Rho Motion Data. На мексиканскиот пазар на електрични возила забележан е повеќе од двојно зголемување благодарение на увозот од Кина, кој покажа подем во 2024 година според Rho Motion. Царините на ЕУ за кинеските електрични автомобили се одразија на резултатите на одредени производители. На пример, продажбата на брендот MG, кој е под сопственост на SAIC, опадна, истакна Лестер. Во октомври, ЕУ воведе царина од 37 проценти за SAIC. Поради овие услови, SAIC забележа просечно 19 проценти помалку автомобили произведени во Кина продадени на европските пазари од ноември минатата година до јануари оваа година, во споредба со периодот од јануари до октомври. Дополнително, царините влијаат и врз продажбата на Honda, која произведува одредени електрични возила во Кина под брендот Dongfeng Honda, како и врз производството на компании како Mercedes, Geely, Tesla, Dacia Spring на Renault, и помалите кинески брендови Nio и Xpeng. Сепак, кинескиот гигант BYD, според него, успешно се пробива на европските пазари, зголемувајќи го својот удел глобално, и покрај царините, забележува тој.




