Чудото наречено – визитка

Иако дигиталната технологија предводи во бизнис комуникацијата,  преносните визит карти секогаш ќе останат во мода.

Тие претставуваат брз начин за размена на информации и можност да останат во нечиј паричник, па веднаш штом затребате да се сетат на вас. Со правилно користење, сепак бизнис картичките можат да бидат многу повеќе, доколку на нив гледате како на моќна реклама на  компанијата, што ја претставуваат. Дали можете да направите бизнис картичка која што клиентот ќе ја запомни? Сигурно! Еве како:

Држете се подалеку од … хартијата

Премногу често, визит картичките се печатени на обична тврда хартија. Зошто? Да, точно дека е економично, но ако имате доволно средства, не е лошо да ја разгледате инвестицијата во други варијанти. Принтерите можат да работат со речиси било каков материјал. Не се ограничувајте!

На пример, дрвото е одличен материјал за визит карти, кога рекламирате активности на отворено. Доколку пак, навистина сакате да ја покажете вашата креативност, што ќе кажете за пластична визитка полна со вода и / или со црвено мастило? Ова особено би било интересно ако правите визит карти за туристичка агенција. Хартијата не дозволува да се ослободи целосно креативниот потенцијал.

Запомнете дека бизнис картичките често се единствениот начин да се разликувате од толпата и да ги убедите вашите клиенти да ви се јават.

Water-Business-Cards

Интерактивноста како алатка

Не е потребно картичката да претставува само испечатено ливче. Таа може да вклучува и други интересни карактеристики кои зборуваат за вашиот бизнис. Ако сте адвокат за семејно право, можете да наведете на пример, дека разводот е одлична опција.

Ако се занимавате со мебел или музика, можете да изберете визит-карта, која се претвора во стол или пијано кога ќе се преклопи.

А зошто да не и разгледница-загатка? Или пак 3-4 делови, кои во комбинација создаваат слика што ја раскажува вашата приказна? Барајте опции кои ќе ги забавуваат вашите клиенти за повеќе од неколку секунди.

Common-Business-Cards

Чудото наречено „надвор од рамките“

Каде пишува дека бизнис картичките треба да бидат правоаголни? Да, точно е дека се вклопуваат совршено во секој ресор, но тоа важи и за сите други. Зошто би сакале да се спои со останатите, кога целта ви е да се разликуваат?

Прво, размислете за работењето на компанијата – дали е таа иновативна и револуционерна (cutting-edge)? Тогаш можеби картичката треба да е метална и да наликува ноже за бричење?

Ако работите во музичката или забавната индустрија, можете да направите картичка во форма на грамофонска плоча. Можете да експериментирате со огромна разновидност на облици, под услов да оставите простор за важните информации.

MTI5MDIyNjM0ODc5OTI4MzMw

Новите технологии навистина можат да импресионираат

Знаете ли дека современите бизнис картички можат да располагаат со вграден USB стик? Компании како Flashbay се специјализираат во производството на визит карти, кои чуваат голема количина на информации. Зошто не подготвите посебна презентација со аудио и видео компоненти и не ја испратите на модерната визит карта? Треба само да напишете „поврзете ја со компјутерот”.

USB-Flash-Drive

Текстовите во „Адвертајзинг“ се поддржани од Via Marketing

 

- Реклама -